Kasutustingimused

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Veebipoe www.violalill.ee (edaspidi E-pood) omanik on OÜ Viola Lill (registrikood 10123962), asukohaga Aia tn 8 Pärnu-Jaagupi alev, Põhja-Pärnumaa vald Pärnu maakond 87201.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Enne toote tellimist kinnitab Klient, et ta on tingimustega tutvunud, nõustub neid täitma ja järgima ning käsitleb neid Müüjaga sõlmitava tehingu siduvate tingimustena.

2. TOOTED JA TELLIMUSE KOOSTAMINE

2.1. Tellimust saab alustada sobiliku toote ning suuruse/koguse valimisega. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Lisa korvi”. Soovi korral on võimalik lisada vaas/ümbrispott.

2.2. Kui soovite koos lilledega saata tervitusi, õnnitlusi või muid soove, siis lisage ostukorvi sobiv kaart. Kaardile soovitud teksti saab sisestada Kassa lehel lisainfo väljal. Me ei lisa saadetisele omalt poolt infot Saatja kohta – s.t kaarditekst on ainus info, mis jõuab Saajani.

2.3. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Ostukorv“.

2.4. Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat. Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris “Kogus”.

2.5. Tellimuse maksmise lehel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarneaeg ning viis ning makseviis.

2.6. Kaupmehe pakutud tooted on valmistatud loominguliselt, seega kaupmees ei saa tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt samane pildil esitatuga. Tootepildid illustratiivsed ning võivad erineda tegelikust tootest. Toote erisused tootepiltidest on põhjustatud hooajalisusest, lillekasvatajate poolt loodud kasvutingimustest ja sortide eripäradest.

2.7. Kaupmehel on õigus tellimuse täitmisel tellitud värvi lillede puudumise korral kasutada muud lillede värvi. Kaupmehel on kohustus tagada, et lille värvi muutmine ei vähenda tellimuse rahalist väärtust.

2.8. Eelduseks on, et Klient tellib toote ilma vaasita või muu toote pildil näha oleva dekoratiivelemendita, kui toote kirjelduses ei ole erinevalt sätestatud.

2.9. Veebipood ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.10. Kõikide Veebipoes olevate toodete hinnad on arvestatud eurodes. Makseid teostatakse kas arvega või pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) euromaksena. Pangalinke pakub Maksekeskus AS. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud ja e-postile saabuvalt arvelt.

2.11. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, kirjutage e-post aadressil info@violalill.ee.

2.12. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume ühendust võtta info@violalill.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud.

2.13. Veebipoel on õigus muuta e-poes kaupade hindu sellest Klienti eraldi teavitamata. Kui E-poes on hindu muudetud pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

3. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

3.1. Kliendil on tellimust tehes võimalik valida, kas Saaja tuleb tootele ise järgi või viiakse toode Saaja aadressile kullerteenusega.

3.2. Kaup toimetatakse kohale tellimuses sisestatud tarneaadressile tellimuses sisestatud või Saajaga kokkulepitud ajal. Kullerteenust pakub GoTakso.

3.3. Kui Klient soovib tellimust kohale toimetada samal päeval, tuleb tellimus vormistada:

3.3.1.   TÖÖPÄEVADEL enne kella 17:00 (UTC+02:00). Pärast 17:00 (UTC+02:00) esitatud samapäeva tellimused toimetatakse kohale kõige varem järgmisel kalendripäeval.

3.3.2.   PUHKEPÄEVADEL enne kella 14:00 (UTC+02:00). Pärast 14:00 (UTC+02:00) esitatud samapäeva tellimused toimetatakse kohale kõige varem järgmisel kalendripäeval.

3.3.3.   RIIKLIKEL PÜHADEL (01.01; 24.02; 24.07; 20.08; 25.12) kohale toimetamist ei toimu

3.4. Klient on kohustatud tellimuse esitama vähemalt 2 tunnise etteteatamise ajaga, tagamaks samapäeva tellimuse õigeaegse täitmise.

3.5. Suure töökoormuse tõttu kehtivad tähtpäevadel nagu sõbrapäev, naistepäev, emadepäev, 1.september, isadepäev, jõulud tellimuse kohale toimetamise osas eritingimused. Neil tähtpäevadel tagame saadetise kohale toimetamise kalendripäeva jooksul või informeerib tellimuse täitmise erisustest oma kodulehel.

3.6. Viola Lill toimetab tooted kulleriga kohale tööpäevadel ajavahemikus 9.00-19.00 ning nädalavahetustel ajavahemikus 9.00-16.00. Muudel aegadel toimub kohaletoimetamine omavahelisel kokkuleppel.

3.7. Kui saaja ei ole kohal, siis võib Kuller jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, töökaaslane vms) kätte. Kui lillede saaja keeldub põhjuseta lilli vastu võtmast, siis tuleb arve täielikult tasuda.

3.8. Saadetise annab üle kullerteenuse pakkuja.

3.9. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul on vajalik kullerile kaupade vastuvõtmisel esitada vanuse tuvastamiseks isikut tõendav dokument. Juhul kui klient dokumenti keeldub dokumenti esitamast või kui klient on alaealine, on kulleril õigus jätta eelnimetatud kaup üle andmata.

3.10. Tellimuse tühistamise soovi korral palume seda teha 1 tööpäev enne tellimuse täitmise kuupäeva või eraldi kokkuleppel meie klienditeenindusega info@violalill.ee

4. TELLIMUSE TÜHISTAMINE

4.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

4.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamise kinnitamisest.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Kaupmehel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kaupmees tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Kaupmees võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Kaupmehe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Kaupmees Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Kaupmehel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.4. Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda, tagastades ostjale kogu tasutud summa.

5. TOODETE TAGASTAMINE

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatavate toodete alla kuuluvad maiustused, joogid, kingitused ja kaardid. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.

5.2. Kui klient soovib taganeda tellimusest, kohustub ta sellest Viola Lill OÜ-d kirjalikult teatama hiljemalt 14 päeva jooksul. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@violalill.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.

5.3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

5.4. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

6.1. E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.

6.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@violalill.ee

6.3. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.4. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Ostukorv