Tellimine

TELLIMUSE KOOSTAMINE 

1. Tellimust saab alustada sobiliku toote valimisega. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Lisa korvi”.

2. Kui soovite koos lilledega saata tervitusi, õnnitlusi või muid soove, siis valige sobiv kaart ning sellel klõpsates avaneb lehekülg kaardi ja tekstikastiga, kuhu saab sisestada soovitud read. Me ei lisa saadetisele omalt poolt infot Saatja kohta – s.t kaarditekst on ainus info, mis jõuab Saajani.

3. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Ostukorv“.

4. Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat. Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris “Kogus”.

5. Tellimuse maksmise lehel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarne- ning makseviis.

6. Kaupmehe pakutud tooted on valmistatud loominguliselt, seega kaupmees ei saa tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt samane pildil esitatuga. Tootepildid illustratiivsed ning võivad erineda tegelikust tootest. Toote erisused tootepiltidest on põhjustatud hooajalisusest, lillekasvatajate poolt loodud kasvutingimustest ja sortide eripäradest.

7. Kaupmehel on õigus tellimuse täitmisel tellitud värvi lillede puudumise korral kasutada muud lillede värvi. Kaupmehel on kohustus tagada, et lille värvi muutmine ei vähenda tellimuse rahalist väärtust.

8. Eelduseks on, et Klient tellib toote ilma vaasita või muu toote pildil näha oleva dekoratiivelemendita, kui toote kirjelduses ei ole erinevalt sätestatud.

9. Veebipood ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

10. Kõikide Veebipoes olevate toodete hinnad on arvestatud eurodes. Makseid teostatakse kas arvega või pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) euromaksena. Pangalinke pakub Maksekeskus AS. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud ja e-postile saabuvalt arvelt.

11. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, kirjutage e-post aadressil info@violalill.ee.

12. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume ühendust võtta info@violalill.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud.

13. Veebipoel on õigus muuta e-poes kaupade hindu sellest Klienti eraldi teavitamata. Kui E-poes on hindu muudetud pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

Ostukorv